Wednesday

wahai org gile


aku xsangke dlm dunia ni maseh wujud org yg bajet2 salah no. pastu tibe2 dr sala no jd nak bekenalan pulak. ala macam time dulu2 tu... mungkin kalau time aku skola tingkatan 1 2 ke, bru blaja pegang hp, n ber sms, aku lyn la kot. kot la ek... ni dah zaman yg serba canggih ni ade lg rupenya makhluk menggunakan taktik BODOH sala no ni. tolong la manusia. perbuatan ko sgtla bodoh dan menyesakkan pikiran aku. nak kate aku layan, aku xreply pon. tp ko bole anta berbelas2 msg seolah2 aku tgh msg ngan ko. siap bole selit2 gurauan lagi. ee geram aku. da kene maki2 ngan aku pon ko maseh bole msg aku lg macam xde ape2 kan. smmgnye ko xPAHAM BAHASE! kalau la aku jumpe org gile ni, aku nak rendam hp die, ngan die2 skali dalam air. dala msg berbauR ****H. DAMN U!


p/s: emosi aku betul2 terganggu arini. dala kne lecture ngan pakgad sejam. huh

1 comment:

locquel said...

ala sheena...spe suruh jd org lawa2..mmg ler ade yg nk pikat dan terpikat...xtau nk mule mcm mne..try ler miskol2 ker...mne tau dpt dgr suare org yg di-"admire"-kn pon da cukop agaknye la ek..ahak.."peace no war"