Tuesday

sakit-rumah.

homesick!yeahhh baru aku sedar yg homesick aku ni agak kritikal jugak. lagi2 sem ni.baru aku sedar yg sejak dr dafta bulan 6 aritu, xde seminggu pon yg aku xbalik rumah weekendnya. ade la seminggu tu patutnye aku x balik, tp ade plak si penggoda soh aku balik rumah jgk iaitu akak aku, so aku pon balik jgk mggu tu.kalo di pike2 kan mmg dashat sgt sem ni. sem lepas n matrix xde plak aku buat gile camni. ntah la. sem ni. aku lebih byk habeskan mase ngan family je. kalo aku duk melaka hujung minggu, aku rase macam AKULAH ORG PALING SUNYI DALAM DUNIA. haha. lagi2 kalo oja balik, mmg aku xkan ade selera utk duduk kat melaka nih. yg paling dashat bile nak cuti raye ni, next week da cuti kot. tp aku still balik lg mggu ni.ok kali ni balik bersebab. si pinky da nak mati roadtax. haha..aku balik melaka selasa. n jumaat da balik serdang balik. mmg xrelevan lgsg. tp best part sem ni bile ade org murah hati tolong penuhkan tanki minyak keta tiap kali aku balik rumah.thanx DATUK K!
apepon terjadi. aku mmg x saba nak balik uma.. walaupun aku x berapa semangat sgt nak smbut raye thun ni.. baju raye seketul pon aku xbli. hahaha... .ntahla.aku tgh pening memikekan test n quiz yg tgh dtg berduyun ni.. mood nak study plak asyik lari jauh dr aku.. tsk tsk..

No comments: