Wednesday

my mum's chicken rice

excited lebeh harini kan disebabkan melaka diberi cuti awal ramadhan. aku mmg org yg paling excited bile ade cuti ni. di kesempatan ini, aku memilih utk masak di hari pertama. pasni ade klas mmg aku bantai beli jela sume.
nasi ayam menjadi pilihan menu arini. hehehe. 1st time kot masak nasi ayam xde mak kat sebelah. tp kali dgn oja lia n efi.aku blakon2 terel je kat dorg, padahal dlm ati cuak gak kot2 nasik lembik ke, ayam masin ke. tp syukur Alhamdulillah. nasi ayam menjadi,berjaya jugak aku menjamu 4 perut utk berbuke puase :)


p/s: abaikan sudip yg ade tu. aku xde senduk nasik la. tepakse gune tu. haha

7 comments:

annis said...

menggiurkan.
i am JEALOUS :(

Namaku Asumira said...

hehe.. ooo blakon eaaa.. tp siyes sedap hehe

sha said...

terbaik la ina..mcm ni hari2 lagi bagus..xpyah ssh g makan luar..hehe
ini baru betul calon isteri yg baik..ngeh³

sheena maat. said...

annis: meh la join hahaha
lia: my mum's recipe...hehehe
sha: hari2 xkot. kalo klas balik lmbt, lauk tunju jela jwbnye. hahah
pe lg meh la calon suami sorg 2..

sha said...

calon suami??ramai je kat blog tu..pilih jer spe yg nak..haha g la melawat blog2 lelaki tu..boleh la kenal2 kan..haha

azizan4444 said...

kalau ad lebih tu bola la pos ke cni ye..nak jgk merasa..heheeh

sheena maat. said...

sha: hahaha xmo la cinta siber tu... haha

azizan: bole ke pos nasi ayam ek? hahaha meh bg alamat