Friday

ok post pertama dgn layout baru.

sekali lagi aku menghabeskan masa hujung minggu di serdang. ok bukan sekali tp berkali2 dan tiap2 kali. mak aku pon da naik muak agaknya tgk muke puteri bongsu die ni balik tiap2 minggu. aku da cube sedaya upaya untuk x balik bile weekend, walaubagaimanapun usaha aku tetap gagal. mintak maaf melaka. aku xsanggup nak spent mase weekend aku dgn kau! ;D
Homesick kah aku? no no no. aku cume rindu Mak jela. HAAHAHAHAHA.

cerita 1:
sbnanya aku semakin bosan dgn kehidupan kat Melaka. sebab ape? sebab aku rase hidup aku dikelilingi manusia yg penuh dgn pura2 dan plastik. mcm plastik sampah la kot. Naseb la hidup aku maseh ade beberapa kerat manusia yg masih bole menceriakan hari hari aku kat sane. mungkin nisbah nya cume 1/4. kawan yg betul2 bole dipercayai dan boleh dipanggil kawan.yg lain? mungkin bole dipanggil Talam kot. talam berlauk mungkin? hahah. ntahla. aku betul2 xpaham dgn manusia2 skrg ni. dpn sume baik2 belaka, bole tepuk tampa, bila belakang2 bukan main kutuk mengutuk lg, mcm nak makan penampa. :)

cerita 2:
ok final tggl beberapa minggu je lagi. n seriously aku xsedia sikit pun. eh ade la sikit. sedia utk jwb test bahase arab je.sbb ustad comel, aku semangat nak blaja. hahaha yg lain sume hancuss. time ni jugak la assignment n presentation dtg beratur nak jumpa aku. lain kali buat la appointment awal2 ok, kelam kabut aku jdnye. n biggest fear skrg ni, assgnment litar. damn! aku xreti lgsg nak buat ape.signal pulak sejujurnya aku xtau ape2. yg aku tau cume ayat "jangan kamu pikir signal ini gampang ya" . tu jela yg ade dlm otak bila sebut psl subjek signal. bila nak suruh org ajar, sume org akan ckp mereka xphm. aku pon xphm samada mereka paham atau x atau mmg buat2 xpaham. arghh aku rindu sem 2. saat2 aku semangat nak blaja. aku rindu sir aminurrashid yg akan aja smpi kami semua paham. aku jugak rindu madam baiduri yg sgt comel dan baik tu. time tu smgt jugak la nak p klas techcom. sem ni klas techcom la paling aku malas nak pg.rindu kat sir azhar yg sporting walau kadang2 menyakitkan ati.hahaha  ntahla ape la nak jd sem ni.

cerita 3:
cerita da habes. sempat lg x nak berubah sebelum final ni? n sempat x nak cari kawan bru sblom abes sem ni? hahahahhaaa... btw, aku da de peneman baru.
ILY mr sunshine yg xbrapa nak shine tu :p
u see im better, faster, stronger. when u r by my side :)

2 comments:

Kuwe said...

kau orang serdang ke? dulu aku selalu juga turun serdang membuang masa.

sem ni rasanya macam amek 2 subjek ja. signal elektrik. cilake dia punya feel. down sial.

aku amek arab. tak pernah nampak pun kau kat kelas?

puan baiduri dulu panggil aku mbo. sebab kata aku macam mbo. em?

eh panjang pulak komen. entry tragis kot. HAHA.

sheena maat said...

ye er. npe xpna pun jumpa ko kt serdang.hahahaha
kalo ko down, aku lg la down kuasa 8. xphm lgsg.. ye aje ko amek arab. sumpa xpna nmpk ko, nmpk yg sorg lg yg botak2 tu ja..