Friday

blog updated!

ok. setelah menerima beberapa komen dr manusia2 sekeliling mengenai blog aku ni, aku akhirnya menukar semula ke layout normal. ok aku pnt nak jawab psl nape blog ni x le komen la, xkua gamba la, itu la ini la. akak aku plak ckp xreti nak bukak la, mcm2.hahaha ok kali ni mmg silap aku sbb tuka layout bengong tu aritu. now, back to basic! dalame sbnanye aku memasang niat nak tuka layout ni, tp disebabkan kesibukan melampau,  xsempat2 jugak nak tuka. at last dpt jugak aku tuka. :)

2 comments:

Kuwe said...

tak reti lah main tukar tukar layout ni.

noor syarina maat said...

ahh kcg je kot.hahahaha