Tuesday

pasar malam.

hi hi ! ermm td ade quiz differential eq.. bole la gak jawab. at least berisi dr test aritu. hampeh. haha then esok ade test electrical technology. ni la 1st time ktorg jwb test subject ni coz lecturer ni mmg sempoi. quiz pon xpnh2 lg bg. hahaha. btw, aku sbnanye nak tulis ni sbb sgt2 la xpueh ati dgn kejadian kat klas td n sblm2 ni.. bkn ape sgt, tp benda ni membuatkan telinga aku panas n rase seperti nak duduk dlm toilet sepanjang proses pengajaran berjalan ok. kenape kenape kenape? makin ramai mulut yg sgt2 bising dlm klas .aku bknnye nak ckp yg aku ni xpna bising. tp nakbising agak2 la jgk kan.terutama dlm kelas d.e...mentang2 la cikgu tu baik..sian kat die.hmm. aku xdpt dgr pape kdg2. rase mcm duduk kat pasar mlm sri serdang je. lawak sane, jerit sane, nyanyi sini.. kdg2 aku xtau pon ape yg korg cube nak sampaikan tu. dan aku mmg xnak tau..korg nak tarik perhatian ke?adehhh..byk lg care lain bole buat selain dr bising kan...huh! tolong la.. aku dala paling lembab subject ni... korang nak failkan aku pulak ke... tau la korg sume pandai2.. kesian la sikit kat aku... ;'(

No comments: