Thursday

tamat sudah sem ini.


ok dalam beberapa jam lagi semester 3 bakal ditamatkan dgn jayanya. eh jayanya ke?
last paper harini adalah signal&system, subjek yg jgn kamu pikirin ianya gampang ya. subjek yg baru blaja smlm, slame ni pg klas xpnah dpt pape input, plg best pun dpt hilangkan ngantuk sbb dpt tidur mase klas ni. ish ish.ok pejam celik pejam celik, da habes sem ni. trase sekejap tramat. rasa mcm baru angkut brg beberapa hari lepas, ni nak kne angkut bwk balik rumah balik. macam-macam yg berlaku dlm tempoh kurg 5 bulan ni. segala suka, duka, bergaduh, berperang, berkawan baru,hilang kawan,dan bercinta telah dilalui sepanjang sem ni. aishh rase sedeh plak bila nak cuti ni, bila x cuti tegedik2 nak cuti.ape2, FACEBOOK bakal menjadi tempat melepaskan rindu kepada rakan rakan. maka akan bermulalah rutin saya sbg suri rumah selama sebulan setengah cuti ni. isk isk.saya akan merindui negeri MELAKA, rakan-rakan terbaik, dan mok tersayang. ko jgn menggedik sgt kat pulau mutiara tu k. haha. selamat bercuti saya ucapkan kepada anda semua :)

::harap maaf lukisan teramat cantik kerana saya xpenah menggunakan mouse::

3 comments:

Kuwe said...

geng tidur dalam surau. peh takleh blah.


aku dalam geng apa? patut kena buat satu lagi column khas. geng orang bersifat pasif dalam kelas. macam aku.

noor syarina maat said...

hahaha sgt pasif!

FaraFalato said...

geng koyak?????????