Wednesday

zaman kanak kanak

rindu sungguh aku pada zaman kanak kanak.
saat xpernah pike kan masalah, paling2 pun masalah paling besa aku ade, ialah bile mintak pape kat papa xdpt.. haha. tp mostly, time kecik2 dulu, mintak ape sume dpt. hehehe..mainan jgn cakap la, melambak2... 
rindu sungguh zaman sume kakak2 n abang2 xkawen lg. sume mude2..
rindu nak makan kfc ramai2. ujung bulan je, papa bli kfc, then sume duk dlm bulatan... sorg tukang bg sorg sketul ayam... comel sungguh rase time tu... rindu gak nak nanges2 time nak g skola. paling teruk time darjah 1 n tadika, setiap hari duk nanges xnk g skola..time nak amek sijil kat pentas pon aku duk tarik mak soh ikut sme.. haha dasyat sungguh aku dulu.... rindu jugak nak sambut beday ramai2.. slalu kalo beday aku, mst ade kek.. kek yg ade buah2 tu paling slalu, fevret mak tu.. hehe... rindunye aku kat sume tu...skang family aku maken besar dan maken meriah.. mak papa, anak mereka 7 org temasuk aku, plus 3 org abg ipar, sorg akak ipar.. cucu mereka ade 8... hahaha besar sudah keluarga kami sekarang... semakin besar dan semakin meriah... i love them so much!


(sebenarnye enty aku ni pasal family ke pasal zaman kanak2 aku? hahaha aku pon xtau)

1 comment:

maTTa said...

correction bkn 3 abg ipar 2 abg ipar jer oii...bile ko kawin plak