Friday

assalamualaikum.
lama sudah saya tidak berblogging.
rindu rasenye pada blog ini.
kerana terlalu byk keja,
kerana terlalu byk masalah,
final semakin hampir.
sgt2 hampir.
ilmu di dada spt masih tidak mencukupi.
dapatkah aku menjawab soalan final nanti?
kenapa saat2 terakhir nak habis sem ni
mcm2 yg jd.
mcm2 perangai manusia aku kena hadap
7/10 darinya menyakitkan hati
walopepon, aku bersyukur
assignment, presentation da selesai
walopon ade segelintir mereka yg menyakitkan ati,
xpela. aku anggap ni sbg 1 hikmah
yela, at least aku xperlu la nak group dgn mereka lg sem dpn
ape2pon, terima kasih kepada groupmate aku yg membantu,
dan terima kasih jugak kepada grupmate aku yg x begune,
at least aku da tau yg die ni x begune,
xpyh group dgn golongan ini lg.
seronok rasenye dpt habiskan sem 2 ni.
harap2 pengakhiran yg mengembirakan
apepon, ni semua dunia je kan. hahahaha
btw,

Good LUCK kepada semua rakan2 seperjuangan~ gambate!


No comments: