Monday

aku _____.

aku penat. kenape? aku pon xtau.
kenapa AKU penat?
adakah sebab exam semakin hampir?
tinggal 3 minggu lg kan. '',
adakah sebab assignment yg berlambak?
eh xkot. x x bukan pasal assignment.
adakah sebab waktu tido aku yg makin xmenentu?
aritu tdo kol 3, pastu kol 4. pastu kol 5, n siang td kemuncaknye kol 8 baru tdo.
huh. sebab tu ke?
atau..
adakah sebab masalah2 remeh yang dtg 2 3 arini?
banyak kot. datang dush dush begolek kat aku.
hahaha aku yg xde kene mengena tibe2 tertarik same. aku follow jela.
hm. atau pon sebab
aku dalame x balik rumah? (x relevan sgt)
aha aku rindu rumah ;(
x x. x mungkin aku penat sbb ni.
then kenape?

KENAPE aku rase sgt2 PENAT yg amat2 ni?
aduh. berakhirlah la kau wahai rasa penat.
tggl sbulan lg sem ni abes. SHEENA,BERTAHAN. SEMANGAT!
=)

3 comments:

Namaku Asumira aka Lia Asmira said...

ilek2..
isap rokok luu.. hahaha..
bak kate maksu.. hahah

sheena maat. said...

hahaha...
ape ni ape ni... xphm.. wakaka

Namaku Asumira aka Lia Asmira said...

gurau senda2 je.. hehehe.. (^_~)