Saturday

sudah gaharu cendana pula.

hi hi. saje nak merepek2 utk post ni.. bkn pe, dr dulu lg aku slalu dok pk nape la org melayu ni suke tanye soalan yg mereka da tau jwpnnye.. org cine india aku x tau la kan.. tp ntah2 same je.. kdg2 klaka aku rase, yela mane x nye.. tgk makcik jiran sblh tgh sidai baju, bole plak nak tanye " sidai baju ke cik" alahai... da terang lagi besuluh lampu torchlight yg smmgnye org tu tgh sidai baju..napenye tnye lg.. hahah... pastu lg 1 paling popular, tanye " sorg je ke dik"... iku ati aku nak je jwb.. "ko ni bute ke hape, da ko nampak sorg tu sorg la".. haha nasib baik ade lg budi bahase.. so diam je la kan..adeh.. klaka pulak tgk kdg2..org tgh blaja tnye lg tgh buat pe.. kalo org tu jwb tgh men beskal xke haru tu.. hahaha.... ntah la, maybe ni da jd resmi nenek moyang agaknye... ske tnye benda yg da tau.... kalo korg tau nape le jd cmni btaw la aku.. hahahaha..tu saje.. byee

No comments: