Tuesday

kawan.

spnjg hidup ni mst kite semua da jumpe mcm2 jenis org kan? mcm2 perangai, mcm2 pe'el.. huhu..
tp ape tu KAWAN? masing2 ade definisi sendiri kan. kawan tu mungkin kawan time belajar, or maybe kawan utk bermain. or maybe kawan utk makan? hahaha. mcm2 jenis kawan yg aku da kenal sepanjang idup aku. rasenye, kwn yg btol2 aku bole gelarkan sbg "kawan" adela dlm 2 3 org. susanye nak cari kwn yg btol2 "kawan" tu.. cam aku post kat fb tu, kawan utk ketawa mmg ramai, tp kwn utk nangis? huhu bole kire gne jari sblh tgn je. mksdnye bile kite sng maka ramaila yg kwn n dkt2 ngan kter, tp bile susa? abehh lari semua kawan yg kononnye "kawan" tu. lg sakit hati ble nak mintak tolong, even yg x pna rapat pon dtg tegegeh2 mintak tolong, bile da tolong? lesappp semua mcm pna kenal. hahaa manusia manusia..mungkin ni semua lumrah hidup mereka yg bernama MANUSIA kan? kesimpulannya, pilihla kawan dgn hati2 ye rakan2. ;)

p/s: entry ni xde kne mengena ngan sesape same ade hidup atau mati tp kalau2 ade yg terase, bgsla.. harap2 korg brubahla yer. kte sesame manusia xde yg perfect kan. tp xsalah kalau kte saling mengingati. peace ;)

4 comments:

KuaLaM KeinDahaN said...

ermmm!! setuju2!!!

sheena said...

bagus! ;)

cikgu maths said...

yup2..makanya,kawan itu perlu tapi jangan dipentingkan sangat...hari-hari hidup dengan kawan...nanti dah tak hidup,dah takde kawan kan???

hehe~~~renung-renungkan

sheena maat. said...

yeahhh.. btol tu..