Friday

full moon of 15th ramadhan...

hmm sedar x sedar arini da ari ke 15 kite berpuase.. skjp je rase.. 2 mggu lg nak raye dah.. kalau puase ganti tu bkn men payah lg nak abeskan.. haha mgkn sbb setan da kne ikat kot.. so kurg sket godaan2 sume... esok last day mid term test sem 1 ni.. pasni tggl final jela kan.. esok mmg killer subject, engineering maths..pergghhh mlm ni mmg aku x le tdo le.. bkn study sgt pon.. tgk je buku tu dr td.. aku takot le peksa ni...
jgn la extend2 pe jadah sume tu.. uishh x sanggup aku..... hehe.. aku rase manusia ni sume mmg snang lalai. tmsuk la aku sendiri.. insan yg hina ni.. heh... ble jatuh tesungkur baru nak sedar2.. bila kat atas sume x ingat nak pndang bwh.. kan kan.. rasenye ni la 1st time aku ckp benda2 serius kat post ni.. haha sblm ni sume aku merepek je.. ntah la... mlm ni mcm2 yg aku pike.. itu ini.. sampai esok pon x habes ni kalo aku lynkan...


ni dah kol 3.15.. mate aku sikit pon xngantuk.. esok gerenti susah nak bgn.. so better aku xya tdo trus...kan.. da 4 ari aku x sahur.. aku pon xtau la nape ngan aku ni... xseda lgsg even da psg alarm.. sblm ni, aku mmg pantang dgn alarm hp tu, mst aku bgn nye la... ish pelik2.....
haha kalo kat uma jgn harapla xnk bgn sahur...

No comments: